Tacksam ♥

Jag är så otroligt tacksam över några människor i mitt liv!

Michael Ivarsson, Absolut världens bästa bror. Finns ingen bättre än dig brallan, jag älskar dig mer än allting annat. Du har alltid funnits där för mig i jobbiga situationer, jag har försökt allt i min makt att finnas lika så för dig. Det finns ingen annan som betyder så mycket som du & Jessica för mig, och självklart Caisa. Det räcker att jag träffar/ser dig eller helt enkelt pratar med dig så får du mig glad. Spelar ingen roll hur ledsen jag än är så får du mig på topp humöret igen. Jag älskar dig, min underbara bror Michael Ivarsson.





Jessica Ivarsson, Min tvilling, mitt allt, min andra halva, min pusselbit. Utan dig faller allting isär, utan dig är jag inte hel. Jag älskar dig högre än himelen, djupare än det djupaste havet, tusen varv runt jorden, jag älskar dig mer än allt annat på denna jord. Du är världens bästa syster, jag vet inte vad jag hade gjort utan dig, mitt älskade hjärta. Du får mig på fötter, du får mig att må bra. Du är guld värd, jag älskar dig, Jessica Ivarsson.





Caisa Nilsson-Johansson, Min absoluta bästa vän. Det finns ingen bättre människa än denna tjej. Hon är min bästavän och har varit i snart 7 år. Du kommer alltid att vara min bästavän det kan jag svära på. Du är underbar, du har varit med om så otroligt mycket tillsammans med mig. Vi har gjort verkligen allting tillsammans, finns nog ingenting vi inte gjort. Alla minnen tillsammans med dig går inte att beskriva. Är så otrolig tacksam över att jag har dig hjärtat. Jag älskar dig mest av allt, Caisa Nilsson-Johansson!
Aldrig ska jag släppa taget om dig! ♥




Mamma, Hur skall jag någonsin kunna tacka dig? Du har verkligen alltid funnits där för mig, du har stått ut med mig, du har alltid ställt upp oavsett vad det än handlat om så har DU varit där. Och det är jag så fruktansvärt tacksam över. Och du är absolut världens bästa mamma, utan tvekan. Finns ingen som kan ta din plats hjärtat. Jag älskar dig mer än något annat, finns ingen som kan ersätta din plats. Du är världens bästa människa och förtjänar det absolut bästa!! Du är mitt allt, utan dig vet jag inte vad jag skulle gjort. Då hade jag förmodligen inte varit här jag är idag, då hade jag gett upp för längesen. Tack min älskade mamma!





Pappa, cool som alltid det är något du alltid varit. Det är nog därför jag alltid varit lugn med dig, alltså du har varit sådan att "det ordnar sig, vi löser detta" etc. Och det är precis vad det gjort. Du är världens bästa pappa, finns ingen bättre pappa än dig. Jag älskar dig, din humor slår allt. Du är precis som dina barn iran, irak o beirut ;) Vad skulle jag göra utan dig min älskade far, du betyder så otroligt mycket. Jag är så tacksam att jag fick dig som far, jag älskar dig över allt annat min underbara pappi!





Att ni alla som jag skrivit om har orkat stå ut med mig, så som jag har svikit er,
så som jag har sårat er, lämnat er för en idiot. Det är ofattbart, men nu är skiten
över och jag är hos er, och kommer stanna för all framtid. Jag älskar er, och ni
anar nog inte hur tacksam jag är över att ha er mina älskade änglar!

Ni sviker aldrig, när ni väl säger att ni finns där för mig, ja då finns ni
där också. Då är det ingen bullshit utan ärlighet finns det hos er.
Ni är mitt allt, mina änglar! ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica syster

Sötnos du är mitt allt. Du är min andra halva, jag älskar dig mest av allt. Allt detsamma till dig! Jag älskar dig <3

2010-05-13 @ 03:04:52
Postat av: bästis

Åååh vad söt du är gumman min, du är så otroligt stark & utan dig vet jag inte hur jag skulle ta mig till. Du är som min andra halva & min pusselbit, utan dig eller Jessica faller allting isär, du får mig att må bra, du får mig att skratta & tänka på allt kul. & du gumman vi har så grymt kul tillsamans verkligen <3 Det är du, jag & Jessica in till döden & även där kan jag se oss tre busa tillsaans <3 Jag älskar dig högre än himlen, högre är vad någon någonsin kan nå. <3

2010-05-13 @ 07:12:25
URL: http://caisanilsson.blogg.se/

Skriv här :)

Vad heter du?
Besök mig igen :)

Hotmail? (bara jag som ser)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0