Sanningen..

Nu tänkte jag tala om vad sanningen är, sanningen är den att jag har känslor för en kille. Jag tycker bara om en kille, jag älskar bara en kille. Jag kan inte rå för mina känslor, jag kan inte hjälpa det..
Både jag och Ali älskar varandra så oändligt mycket, jag kan inget annat än att tänka på honom dag ut och dag in.
Många kanske blir besvikna, arga, ledsna / sura.. Men jag kan faktiskt inte göra så mycket annat mer än att tala sanningen. Det är ju nu jag behöver stöd som Nathalie sa, framförallt utav mina syskon.
Inta massa negativa saker, då hjälper det verkligen inte.
Men jag ber om förlåtelse till mina nära och kära om jag gör er besvikna, men som sagt så kan jag inte styra över NÅGONTING. Jag älskar dig Ali!

Ni får tycka vad ni vill nu, ni får säga vad ni vill, ni får hata mig,
ni får tycka illa om mig, gör vad ni vill..jag klarar inte att dölja sanningen..

Kommentarer
Postat av: Ali

jag blev rörd av det du skrivit. Även om det har varit många tråkiga stunder. så får jag väl erkänna att du är en speciell ung tjej ;) klart att känslor inte bara försvinner och dom har väl inte försvunnit för dig puss <3

2010-04-29 @ 19:36:33
Postat av: Kriistiin

Sofia! Jag förstår dig att du går tillbaka! men endå inte , tänk på alla saker du berättat om och hur du skrivit om honom , vad han verkligen gjort emot dig! det är inte någon man älskar som slår en, som spottar en i ansiktet! det kan du inte tollerera har det hänt mer än en gång så händer det defenetivt flera ggr! och blir ännu värre bara min åsikt men du gör som du vill! kram på dig! jag bryr mig! <3

2010-04-29 @ 23:07:53
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Erica

Gumman, jag är lite besviken på dig... Tänk allt som du har vågat berätta.. Du är verkligen den starkaste tjejen som jag känner!! Jag förstår om du älskar honom.. Ni va ju ett par länge.. Jag kommer att stötta dig genom allt! Jag är bara lite rädd om de händer igen och då måste du vara stark att säga ifrån.. Jag älskar dig Sofia Ivarsson!! <3

2010-04-30 @ 10:32:11
Postat av: Louise

Gumman jag vet precis hur det är, det är så svårt, ibland hatar man dem så mkt, men det goda överväger det onda. Du har mitt fulla stöd hjärtat. <3

2010-04-30 @ 15:42:46
Postat av: Johanna Walldén

Sofia, jag berättade för dig att jag ställer upp i alla lägen! Och jag är verkligen inte besviken på dig!! Det ska du veta.. Du är stark som berättar detta öppet för alla.. Men jag blir orolig och det vet du.. Skulle något hända dig skulle jag aldrig klara det.. Och det du skrek i telefonen när du pratade med han så fick jag ont.. Du skrämmer mig när du säger så.. Sofia, jag ställer upp för dig och du klarar detta!! Och jag följer dig genom det! JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN VAD DU NÅNSIN KAN FÖRSTÅ!<3

2010-05-03 @ 20:01:57
URL: http://johannawallden.webblogg.se/
Postat av: elisabeth mellerud

hej sofia !

du är en otrolig person på att förklara dina känslor, du delar öppet av ditt liv och försöker aldrig vara någon annan än den du är. det gör dej till något alldeles speciell, en tjej som kommer uppskatta det lilla i livet , som kommer klara kriser o motgångar så mkt bättre än många andra i framtiden !

din styrka o din otroliga vilja är verkligen enorm hos dej och jag tror du en dag kommer lyckas me allt du vill o det du tar för dej <3

älska den du vill, låt aldrig någon bestämma eller säga vem du ska älska o leva med, kom ihåg, vi älskar med hjärtat o hjärtat ser inte alla ytliga fel osv som faktiskt inte spelar nån jävla roll ändå... jag håller alltid tummarna för dej, f



kram elisabeth

2010-05-03 @ 22:08:18
Postat av: Ida Tuovinen

Sofia Sofia... Jag vet inte vart jag ska börja. Du måste förstå att vi älskar dig, dina vänner, din familj. Vi vill dig bara väl, och om någon blir arg på dig betyder det kanske inte egentligen att de verkligen är arga, de bryr sig bara om dig. De vill inte förlora dig, de älskar ju dig, gör allt för dig. När jag läste det du skrivit om Ali sist blev jag väldigt ledsen och arg, men framför allt rädd. Jag vill inte att det ska hända något. Jag har aldrig upplevt det du upplever själv. Men jag har hört, jag vet hur de killarna fungerar. De slutar inte här, han kommer fortsätta att behandla dig precis likadant som förr! Kanske inte direkt men det kommer. Och nästa gång kanske det blir ännu värre? Vem vet vart det slutar. Sofia snälla vi vill inte förlora dig. Och jag vill inte vara den som blickar tillbaka och ser att jag stöttade dig i det förhållandet. Jag stöttar dig, men inte förhållandet. Hoppas du förstår det. och att jag inte stöttar det för att du betyder så otroligt mycket för mig. Fundera över det här en gång till. Och tänk på det här, är de verkligen sanna vänner som stöttar ett förhållande där de vet att sin kompis bli både fysiskt och psykiskt misshandlad? Det är bara du som kan göra något åt det. ¨Tänk på dig själv, på hur mycket du är värd. Det är mkt mer än såhär. Finns här föralltid och jag älskar dig <3

2010-05-20 @ 15:44:03
URL: http://tuovineniida.blogg.se/

Skriv här :)

Vad heter du?
Besök mig igen :)

Hotmail? (bara jag som ser)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0