:)

Tänkte faktiskt att jag får ta och börja skriva vad jag gör om dagarna också, och lite positiva inlägg också.

I lördags så hade jag en riktigt bra dag, Isabella, Tommy, Marie, Michael, Niklas, Caisa, Jessica och jag spelade kubb, lyssnade på lite musik och grillade och hade det allmänt trevligt. Dem sov över här, och det är faktiskt sådant som jag uppskattar och blir glad utav. När man kan umgås med sina bröder och ha det allmänt trevligt.



Idag har jag inte gjort så mycket, varit med min lilla bella. Vill inte släppa henne men får ju dela med mig utav henne till hennes far & mor =)
Hon somnade så gott på mitt bröst så att jag också somnade, så vi sov en stund :) gott! Nu ligger hon på hennes pappas bröst och somnade gott. Sjukt söt hon är och så himla go! ♥



kärlek på hög nivå!


Kommentarer

Skriv här :)

Vad heter du?
Besök mig igen :)

Hotmail? (bara jag som ser)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0