Göteborg

Hallåå bloggen! :)
Igår så tog jag och bästis det lugnt, meningen var att vi skulle till göteborg egentligen men vi somnade vid 15.00 sen så vaknade vi vid 22.00, och då var lille kusinen robin här :) sen somnade vi om och vaknade runt 03-04.00 :P Så vi är rätt pigga nu hehe, så snart ska vi åka till Göteborg och vara där hela dan :) kuuul! Jag ska nog träffa robin mitt ex också, kul :) längesen man träffade honom nu. Btw, det är slut mellan mig och Ali också, glömt och säga det. Så ska fixa min header fortast möjligt ;P. Bilder ska bli på nästa inlägg! :D


Min bästis är verkligen världens bästa vän, hon kommer ingen kunna slå :D För hon är helt enkelt bäst, och jag har absolut roligaste tillsammans med henne, finns ingen annan jag kan skratta så otroligt mycket som jag gör med henne :P. Hon får mig att bli lycklig :) Vi ska bo tillsammans 1 månad nu, fatta va kul vi ska ha :D




Kommentarer

Skriv här :)

Vad heter du?
Besök mig igen :)

Hotmail? (bara jag som ser)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0