Dålig uppdatering

Hallo mina kära läsare =)
Har inte haft tid att blogga i helgen, men ska skriva lite lätt vad jag gjort i helgen :)

Fredag:
Då umgicks jag med syster och Erica en stund, vi käkade på max och sen gick runt o chillade i stan lite. Sen gick jag till Ali och Jessica åkte till några kompisar, så satt jag och Ali och pratade i flera timmar..underbart! vi löste verkligen allting i vårat förhållande så det var skönt, och senare på kvällen tog vi några öl.

Lördag: Då var det så att min vän Rebecka har fyllt 20 år så det var fest för henne på lördagen, och då drog vi på fest där min pappa bor. Det var skit kul verkligen, träffade massa gamla vänner jag inte sätt på år och dagar, sen så umgicks jag med gamla vänner jag inte umgås med så mycket nu mera. Erica sov hos mig, jag och Ali sov hos pappa. Sen tog festen slut ganska tidigt, runt 00.00 .. Så då bestämde vi oss för att dra hem till mig och efterfesta lite, det blev jag,ronja, kevin, alice, ali, erica, michael och daniel som var här då o lyssna lite musik..sen drog kev o ronja hem så gick vi o la oss sen :)

Söndag: Segade oss som fan, gick vidare till Netto..btw erica åkte hem idag också trååkigt :( .. jag och hjärtat gick iallafall till netto och där träffade vi på eena och ellen, trevlans :) <3...vi handlade mat till familjen, när vi kom hem började vi laga mat potatisgratäng, fläskfilé och brunsås. Mums säger jag bara, riktigt gott..då blev dom glada, sen till efterrätt blev det glass :).. sen efter de så spelade jag och älsklingen bara kort hela tiden och åt lite cheezeballs, jag vann alla gånger (a) oj va sur min älskling blev haha ;P .. Sen badade vi med tända ljuus myys :) o nu sover han :( så får nog lägga mig nu jag med :)

Bilder kommer på nästa inlägg!

Kommentarer

Skriv här :)

Vad heter du?
Besök mig igen :)

Hotmail? (bara jag som ser)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0