Hemma

Hallå! :)
Har inte hunnit blogga någonting typ, men iallafall.
Igår så drog jag och bästis (caisa) hem till Jimmy,
så var vi där och chilla och satt o tjöta o lyssna
musik, ja ni vet.. :)
Sen kom en som heter Cristian till Jimmy, så satt
vi alla fyra och tjöta, mycket trevligt =)



Förut så gick vi till Hug in och köpte oss en pizza, mums det
var gööör gott kan jag lova :P Sen fick vi promenera hemåt
till pappi :) Och nu ligger jag här i sängen o tänkte sätta
på en film =) Hörs sen! bilder kommer från gårdagen:)

Kommentarer
Postat av: Denka

Vad söt blogg du har sötnos! :D

/ Izza, Isabell

Kika in på min blogg med sötfis, saknar dig!

2010-04-07 @ 00:27:43
URL: http://denka.devote.se

Skriv här :)

Vad heter du?
Besök mig igen :)

Hotmail? (bara jag som ser)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0