helgen

Nu ska jag berätta för er hur min helg varit :)

Fredag:
Erica kom hit så hade hon med sig sina 2 kusiner, Johanna och Anna. Trevligt, så satt vi och tjöta och hade det allmänt roligt. Sen så åkte vi och hämtade öl, tog några öl hemma sen så drog vi vidare på en fest i Sylte, rätt så kul där faktiskt. Stanna inte där länge, vidare så kom vi till Skoftebyn där var det dock tråkigt, efter det så drog vi till Kronogården, där var det väl sådär.. Roligaste stället vi var på tyckte jag var i Sylte faktiskt =) Men men senare vid 7 på morgonen kom väl jag och Caisa hem och stenslockna.

Lördag: Åkte hem till pappas bror och åt påskmiddag där, jättegott. Dock så var jag väldigt seg utav mig så inte så najs :P.. Sen fick vi gå hem, och det var mindre kul i och med att jag hade bara en tröja på mig ingen jacka hehe ;P men men, kollade film när jag kom hem och stensomna :P..

Idag: Ingenting faktiskt :S Så får se vad dagen har att erbjuda! :)


Kommentarer

Skriv här :)

Vad heter du?
Besök mig igen :)

Hotmail? (bara jag som ser)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0