älskling ♥

Om du bara förstod hur otroligt mycket jag älskar dig,
jag älskar dig över allt annat på denna jord. Det finns
ingen på denna jord som kan ersätta din plats, du
betyder allting för mig. Jag gör vad som hellst för dig,
skulle kunna dö för din skull.

Du är världens bästa pojkvän, utan dig vore jag ingenting.
Det är sanningen, jag vill inte leva utan dig vid min sida.

Jag har gjort misstag, alla gör vi misstag. Men man lär
sig utav dom också, och det är det jag gjort nu. Det är
svårt en dag utan dig, saknar dig så fort jag inte är med dig.

Jag kommer vara din flickvän så länge du vill, jag
vill leva mitt liv med dig hjärtat. Finns ingen som dig,
och det ska vara du och jag för all framtid om jag får
bestämma.

Jag älskar dig över allt annat på denna jord, jag
kommer aldrig lämna dig. Kommer stå fast vid
din sida!

sofia ivarsson ♥ ali hossein


Kommentarer
Postat av: Ali

Jag älskar dig över allt annat på denna jord, jag kommer aldrig lämna dig. Kommer stå fast vid din sida. Du är min ängel hjärtat, och du gör mig glad och varm av glädje när ja tänker på dig och när jag är med dig. Jag älskar dig din ali.

2010-02-03 @ 23:49:07
Postat av: e

är ni forf tillsammans?

2010-03-03 @ 02:44:42

Skriv här :)

Vad heter du?
Besök mig igen :)

Hotmail? (bara jag som ser)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0